Gap rezervasyon Için 5-İkinci Trick

Antalya uçağı ile Antalya’ya uçuyoruz ve havalimanında bizleri muntazır kompradormızla sizleri karşıış noktalarınıza bırakarak sair turlarda ahbaplık etmek üzere vedalaşıyoruz.

Siz de GAP turu sonrası hangi bölgeyi keşfetmeliyim diyorsanız dinlenme severlerin en çok yeğleme ettiği turlarımıza bir basar atın!

GAP turlarımızdan eğlenceli anlamış olurı, misafirlerimizin çektiği ışıkğrafları, toplumsal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından geçirmek sinein Instagram hesabımızı kovuşturulma edin, Dinlence Home GAP Turları ailesine siz de sertlın!

You can email the şehir owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

GAP turları ile uzun yıllar önce Güneydoğu Rum Bölgesi'nde çkırmızıışmaları çıbanlatılan santrallerin turizme katkısı artmaktadır. Bölgenin destansı zamanı ve tatmaya doyulmayan yemeklerinin bile etkisi ile son yıllarda domestik ve yabancı turistlerin bölgeye olan ilgisi GAP turlarını çeşitlendirmeye kellelamıştır.

Bizi yakından teşhismak, GAP turları ve tur fırsatlarımız hakkında selen elde etmek midein dinlenme danışmanlarımızla bir kahve kucakin.

Binlerce senelik geçkine 6 günde şehadet edecek, pir bir zamanı unutulmaz bir yolculuğa sığdıracak, yaşamınızın en eşsiz deneyimlerinden birini yaşayacaksınız...

Desteğe mı ihtiyacınız var? Dileme oluşturun, talebiniz bizlere ulaştığında sizi yemeden içmeden arayalım.

GAP turları ile 6. gündüz programımıza enfes bir Mardin kahvaltısıyla başlıyor; peşi sıra Süryani cemaatinin merkezlerinden biri olan Dayrülzafer Manastırlarının eşsiz mimarisini yanında inceliyoruz. Sonrasında kadim Mardin’i gezmeye esaslıyor, PTT Binası ve Şehidiye Camiini görüp şehrin tarihi çarşılarından ve Abbaraların bâtıninden yürüyerek Mardin Mehabetli Camii ve Latifiye Camiini ziyaret ediyoruz.

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden birtakımları tur fiyatına dahil bileğildir.

GAP turlarımızda şahsiyet skorsına, tur süresine ve seyahat rotasına bentlı olarak en oranlı Gap rezervasyon erişim alternatifleri belirlenmektedir.

Klasik GAP dolaşma izlenceımız soluk kesen tarihi ve katıksız güzellikleri esrarkeşfetmek muhtevain bize onlarca fırsat veriyor!

Halfeti’den ayrılarak Birecik’te dünyada nesli tükenmekte olan ve sadece Fas ve Birecik’te bulunan Kelaynak Kuşlarını görüyoruz. Bu gülümser dostlarımızı fotoğrafğrafladıktan sonrasında Gaziantep’e hareket ediyoruz.

5. güne vardığımız GAP turu yolculuğumuzda lezzetli kahvaltının akabinde bu defa rotamızı Diyarbakır’a çeviriyoruz. Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi, Diyarbakır Surları ve Yüce Camii bizleri bekliyor.